Презентація досвіду


Основною формою організації навчальної діяльності молодших школярів є урок.
Залежно від тих завдань які він покликаний реалізувати, урок змінює свої цілі, зміст, структуру, методи та прийоми навчання. Кожен урок спрямований на засвоєння програмового матеріалу.
Особливо актуальним є застосування на уроці української мови дидактичних ігор. Адже саме вони підвищують ефективність сприймання школярами навчального матеріалу.
Дидактична гра спрямована на формування в дитини потреби в знаннях, удосконалює уміння і навички.
Василь Сухомлинський писав: «У грі перед дітьми розкривається світ, розвиваються творчі можливості». Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку.
Дидактична гра може проводитися на різних етапах уроку. Щоб провести дидактичну гру, потрібно дотримуватися таких принципів:
1.     Поставити перед собою і учнями чітку дидактичну ціль.
2. Забезпечити кожного учня необхідним дидактичним матеріалом.
3.        Чітко поставити завдання до гри.
4.        Пояснення до гри слід проводити  чітко, зрозуміло.
5.        Складну гру слід проводити поетапно.
У грі повинні брати участь всі діти класу.



Немає коментарів:

Дописати коментар